Izmenjava Erasmus projekta EUstudents in EUwanderland v Tarsusu (Turčija)

Poročanje iz Turčije:

NEDELJA:

PONEDELJEK:

Danes smo zjutraj vstali okoli pol 8 in odšli na zajtrk. Po zajtrku smo se z avtobusom odpeljali do šole. V šoli so nam učenci naredili manjši program, nato pa smo se šli igre kot so odbojka, itd. Po igrah smo odšli na kosilo. Po kosilu pa nazaj v šolo, kjer smo imeli likovne delavnice in igrali smo se igre. Nato so nas z avtobusom odpeljali do hotela, kjer smo malo počili. Po počitku smo odšli v center mesta. V mestu smo imeli večerjo in šli v shopping. Po odhodu iz mesta pa nazaj v hotel. To je bil naš dan.  Ula, Meta, Ula, Maks

TOREK

Vstali smo isto kot včeraj ter odšli na zajtrk. Po zajtrku smo se odpeljali do jame Taskuyu Cave in še do ene jame Seven Sleeper’s. Po ogledu jam smo odšli nakupovat spominke. Potem smo odšli na kosilu. Po kosilu smo šli v center Tarsusa, kjer smo si ogledali znamenitosti (mošeja, muzej) in bazar, kjer smo nakupovali. Po ogledu smo odšli v hotel, nato pa na večerjo v bližnjo restavracijo. Ula

SREDA:
Jutro se začne z zajtrkom. Po zajtrku bi morali v šolo, a so šle samo učiteljice, ker so imele meeting. Mi smo počakali v hotelu in si medtem krajšali čas z druženjem z Italjani. Ob 10:30 nas je pred hotelom pričakal avtobus in odpeljali smo se do šole. V šoli se lahko prosto sprehajajo potepuške mačke, ki jih imajo vsi zelo radi in jih tudi hranijo. Peš smo se odpravili do igrišča, kjer so nam predstavili njihov tradicionalni način lokostrelstva. Ker je bilo zelo vroče in smo bili ves čas na soncu, nam ta “delavnica” ni bila ravno všeč. Kmalu smo se odpeljali na kosilo. Restavracija je imela zelo lep pogled na slapove. Učiteljice so se po kosilu odpeljale nazaj v šolo na meeting, mi pa smo odšli v center mesta. V centru smo odšli v muzej zgodovine Turčije. Po ogledu smo se sprehodili smo se do parka, kjer smo se igrali na igralih in si kupili sladkorno peno. Odpravili smo se do nakupovalnega centra in v Starbucks, ki je bil najboljši del dneva. Za večerjo pa je poskrbel Mc’ Donals. Zdaj pa moramo kmalu spat, saj se moramo zjutraj že zgodaj odpraviti na izlet.
Lp ula

ČETRTEK:
Danes smo se morali zbuditi malo bolj zgodaj, saj smo odšli na izlet v Mersin. Najprej smo se z avtobusom odpeljali do jam heaven and hell. Dol smo odšli po stopnicah, gor pa kar z dvigalom. Potem smo se odpeljali do hotela, kjer smo imeli kosilo. Celo popoldne smo preživeli na peščeni plaži, kopali smo se v morju in se v bazenu spuščali po vodnem toboganu. Zelo smo uživali v osvežilni vodi, saj nam je bilo zelo vroče. Po končanem kopanju smo se odpravili v restavracijo s tradicionalno turško hrano, ki pa nam ni bila preveč všeč, saj se zelo razlikuje od naše hrane. Po večerji smo se odpeljali v hotel, zaradi utrujenosti pa smo zaspali kar v avtobusu.

PETEK:
Vstali smo ob 7 zjutraj, pojedli zajtrk in se z avtobusom odpeljali do šole. Tam so nas pričakala kolesa. Vsak je izbral svoje kolo
in odpeljali smo se do campa, kjer je bil parkour park. Tam smo imeli raznolike poligone in zahtevne ovire. Ker nam je bilo zelo vroče, smo se osvežili z vodo. Po igrah smo tudi plesali in se odpravili na avtobus, ki nas je popeljal po campu. Kasneje smo imeli kosilo, pri katerem smo jedli špagete in sendvič. Po kosilu smo se odpeljali v živalski vrt. Tam smo videli živali kot so: flamingote, leve, krokodile, kače…
Med ogledom živalskega vrta je začelo močno deževati. Med deževanjem je padala tudi toča in močno je grmelo. Bilo nas je malo strah a hkrati smo tudi zabavali. Zaradi mrza in strahu smo zbežali do avtobusa. Ko smo prispeli do avtobusa, smo bili mokri in premraženi. Med vožnjo proti hotelu je začela puščati streha avtobusa. Ko smo prispeli v hotel, smo imeli 3 urni počitek. Po počitku smo imeli zaključno večerjo, kjer smo se končno dobro najedli. Po večerji pa smo jedli tudi Erasmus torto. Večer smo končali z druženjem z Italjani. Maks in 3 učenke

(Skupno 382 obiskov, današnjih obiskov 1)